FIETSCLUB “Heen en Terug”

Sinds 2007 kent KBO-Huijbergen een eigen fietsclub, aanvankelijk onder de naam Jong Bewegen, kortweg 'JB', maar op 15 december 2015 omgedoopt tot KBO-fietsclub Heen en Terug.

De club trekt er, zolang de zomertijd geldt, elke donderdagmiddag op uit voor een tocht van 35 tot 40 km, mét een koffiepauze. Men vertrekt stipt om 13.30 uur van mfc De Kloek, Prior Borrekensstraat in Huijbergen.

Enkele malen per fietsseizoen staat een dagtocht van ongeveer 70 km op het programma. De leden rijden op fietsen mét en zónder elektrische ondersteuning, wat geen enkel probleem oplevert. Ze houden immers een rustig tempo van zo'n 15 km per uur aan.

Onze fietsers vormen een gezellige vriendenclub van zo'n 25 personen. Nieuwe leden vinden gemakkelijk aansluiting! Wie wil, kan altijd een keertje op proef meefietsen.

Onze coördinator, Jan Kerremans, vertelt u er graag van alles over. Hij is bereikbaar onder telefoonnummer 0164-64 26 21.

Bekijk een video over Heen en Terug op YouTube.