KBO-BOWLINGCLUB Lucky Strike

Na enkele geslaagde 'probeermiddagen' kent KBO-Huijbergen sinds oktober 2016 een nieuwe wekelijkse activiteit: bowling. Elke dinsdagmiddag van twee tot drie kunnen KBO-leden daarvoor terecht bij Familyland in Hoogerheide, waar banen voor ons gereserveerd zijn. Wie wil meedoen, moet wel uiterlijk kwart voor twee aanwezig zijn, voor het passen van de schoenen. De kosten  per baan worden over de deelnemende bowlers verdeeld. Dat komt neer op gemiddeld € 5,= per persoon. Consumpties zijn uiteraard voor eigen rekening.

Deze activiteit is uitgegroeid tot een heuse bowlingclub, als onderdeel van KBO-Huijbergen. Er is nu al een vaste kern van enthousiaste bowlers, maar er is ruimte voor (veel) meer.

Bent U geïnteresseerd ?

Neem dan contact op met Anny van Hoof (0164-612197 óf tuuranny@gmail.com) of met Anneke Boksman (0164-615926 óf anneke.boksman@hotmail.com). Van harte aanbevolen!.

Bekijk een video over Lucky Strike op YouTube.