Het mag bekend worden verondersteld: KBO-Huijbergen is niet vies van samenwerking, en hetzelfde geldt gelukkig óók voor andere Huijbergse verenigingen. Samen kunnen we meer dan alleen! Zo is er voor cultuur sinds jaar en dag vruchtbaar contact tussen de Partners in Cultuur. Op het punt van (ouderen)zorg werkt onze KBO heel goed samen met de Dorpscoöperatie. Dat resulteerde mei vorig jaar in een daverende Vitaliteitsdag, een succes dat wij de komende meimaand minstens hopen te evenaren. Alle seinen staan op groen, elders in dit Infoblad leest u er meer over.

Op het punt van vitaliteit weert KBO-Huijbergen zich trouwens hoe dan ook geducht. Denkt u maar aan onze beweegclubs: wekelijks zijn die actief met bowlen, fietsen, lijndansen en seniorengym. En ook de maandelijkse Bingomiddag heeft te maken met vitaliteit. Dat is immers voor een belangrijk deel ook afhankelijk van sociale contacten en bingoën doe je niet alleen om prijzen te winnen, maar zeker ook voor de gezelligheid!

Dat brengt ons bij de KBO-agenda voor mei:

Bingo, woensdag 1 mei

Van twee tot vijf ’s middags roept Broeder Nico in De Kloek weer de getallen om en zijn er dus andermaal aantrekkelijke prijzen te winnen. Daar staan Anny van Hoof en haar team garant voor. Iedereen is welkom, lid of geen lid. De opbrengst komt ten goede van al onze activiteiten.

Vitaliteit 2.0, woensdag 15 mei

Speciaal voor alle vijftigplussers uit Huijbergen én omgeving hebben KBO-Huijbergen en Dorpscoöperatie Huijbergen weer de handen ineen geslagen voor de organisatie van een evenement in het teken van vitaal zijn én vitaal blijven! Op een andere plek in dit Infoblad krijgt u daar alle nodige info over.

Tot zover de maandelijkse KBO-berichten. In juni zijn we er weer. Dan gaat het vooral over de jaarlijkse Dagbusreis. Graag tot dan!