22 mei 2024

Vitaliteit 2.0 daverend succes!

Tsjongejonge, wat was het gezellig druk in De Kloek op woensdagmiddag 15 mei! Zo’n vijftig mensen waren er afgekomen op het evenement Vitaliteit 2.0, dat wij van de KBO samen met de Dorpscoöperatie hadden georganiseerd voor vijftigplussers die werk wilden maken van een blijvend gezond en actief leven. Ze werden daarbij geholpen door zorgprofessionals van TanteLouise, Thuiszorg West-Brabant en opticien Van der Ham. De Kruisvereniging West-Brabant reed zelfs de Kruismobiel de grote zaal in, een tuktuk propvol handige hulpmiddelen.

Onze opzet slaagde! De combinatie van testen en informeren bleek wéér uitstekend te werken, zelfs voor Stakke en Stieneke, die zich óók onder de deelnemers bevonden. Kennelijk kon het illustere duo wel een shot vitaliteit gebruiken, wat gezien hun volle agenda niet verwonderlijk is. Onze eigen wethouder Lars van der Beek was eveneens van de partij en zag hoe goed vrijwilligers en professionals samenwerkten. Het was één groot feest! Wij van de organisatie waren bijkans ‘dronken’ van het succes